Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Garancia, elállás

Pénz-visszafizetési és termékcsere lehetőség:

Nem jó a méret, nem tetszik élőben a szín, vagy bármi más miatt nem felel meg a termék, amit az Interneten webshopunkból rendeltél? 

Törvényi kötelezettségnek megfelelően elállhatsz a vásárlástól, ilyen esetben küldd vissza a terméket soproni üzletünkbe (Dorko Sopron, 9400 Sopron, Ipar krt 31.) 14 napon belül, és visszakaphatod a pénzt vagy cserélheted a terméket. (feltételek részleteiről tájékoztatást kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a shop@penso.hu e-mail címen)

 

Segítünk, megoldjuk problémádat:

Nagyon fontos számunkra, hogy jótállási, szavatossági és elállási ügyintézésünkkel elégedett legyél. Hibásan érkezett vagy meghibásodott a termék amit rendeltél? küldd vissza a terméket soproni üzletünkbe (Dorko Sopron, 9400 Sopron, Ipar krt 31.)  és visszakaphatod a pénzt vagy cserélheted a terméket. Amennyiben nem voltál elégedett, kérjük írj e-mailt az alábbi elérhetőségen:

    - e-mail: shop@penso.hu

 

Mi a teendő a termék meghibásodása esetén?

A szavatossági időtartam két részre tagozódik, erre kérünk figyelj. A vásárlást követő első 12 hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben a vásárláskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A 13. hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már a vásárláskor benne volt a termékben.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozó jogot nem választhatja.
Üzletünkben személyesen történő csere esetén a kicserélt termékre már nem vonatkozik a fogyasztót/vásárlót megillető elállási jog – mivel üzletünkben lehetőséget biztosítunk a termék jellemzőinek megismerésére és felpróbálására – így az már üzletben történő új vásárlásnak minősül.

A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül „jelentéktelen hibának”, az csak a konkrét hiba ismeretében dönthető el.

Kérjük, olvasd el a további információkat az "ÁSZF" menüpont alatt.

Keresés