Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Fizetés, szállítás

  • Mekkora szállítási költségre számíthatok?

    A szállítási költség GLS házhozszállítás esetén 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 1.499 Ft.
    A szállítási költség MPL házhozszállítás esetén 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 1.990 Ft.
    A szállítási költség MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 990 Ft.

    Utánvét díja (a szállítási költségen felül) : MPL szállítás esetében 565 Ft, GLS szállítás esetén ingyenes.

  • Mikor kapom meg a megrendelt terméket?

    Rendszerint a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül kézbesítjük a kért terméke(ke)t. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat. Ilyen esetekben haladéktalanul felvesszük veled a kapcsolatot.

    Ha az üzletben történő személyes átvételt választottad, a rendelés visszaigazolása után tájékoztatunk, aktuálisan elérhető-e az adott termék az általad kiválasztott üzletünkben. Amennyiben igen, a terméket félrerakjuk és akár azonnal átveheted. Amennyiben az adott termék nincs raktáron az általad kiválasztott üzletben, akkor 2-3 munkanap a várható beérkezése, mely után értesítést küldünk neked.

  • Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

    Sajnos nem, jelenleg csak országhatáron belül tudjuk a kiszállítást vállalni.

  • Fizethetek bankkártyával?

    Igen! A Pensoshop részére a Simple Pay biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.

  • Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

    A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet! Fontos, hogy telefonszámodat is megadd, hiszen a futár azon keresztül tud majd kapcsolatba lépni veled a csomag kiszállításakor.

  • A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?

    Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.

  • Fizethetek utalvánnyal a futárnak?

    A Webáruházban csak a Pensoshop által kiadott kuponkódokkal, a rendelés leadásakor lehet kedvezményt igénybevenni. A termék(ek) átvételekor a futárnak utalvánnyal nem lehet fizetni.

  • Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

    Semmi probléma, kicseréljük! Kérjük, a lehető leghamarabb jelezd nekünk! A kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Termékeinket futárszolgálattal, vagy az általunk üzemeltetett Dorko márkaboltokban személyesen is tudjuk neked cserélni. 

  • További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?

    Lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolat" menüpont alatt.

  • A termék adatlapon feltüntet raktárkészletek valós darabszámot mutatnak?

    A feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek! 

    A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelést nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen már kifizetett ellenértékét visszatérítjük. 

Keresés