Fizetés, szállítás
-
Mekkora szállítási költségre számíthatok?
A szállítási költség GLS házhozszállítás esetén 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 1.499 Ft.
A szállítási költség MPL házhozszállítás esetén 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 1.990 Ft.
A szállítási költség MPL Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve 19.999 Ft rendelési összeg felett ingyenes, alatta 990 Ft.
Utánvét díja (a szállítási költségen felül) : MPL szállítás esetében 565 Ft, GLS szállítás esetén ingyenes. -
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
Rendszerint a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül kézbesítjük a kért terméke(ke)t. A szállítási idő azonban nem garantált, bizonyos esetekben ennél tovább is tarthat. Ilyen esetekben haladéktalanul felvesszük veled a kapcsolatot.
Ha az üzletben történő személyes átvételt választottad, a rendelés visszaigazolása után tájékoztatunk, aktuálisan elérhető-e az adott termék az általad kiválasztott üzletünkben. Amennyiben igen, a terméket félrerakjuk és akár azonnal átveheted. Amennyiben az adott termék nincs raktáron az általad kiválasztott üzletben, akkor 2-3 munkanap a várható beérkezése, mely után értesítést küldünk neked. -
Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?
Sajnos nem, jelenleg csak országhatáron belül tudjuk a kiszállítást vállalni.
-
Fizethetek bankkártyával?
Igen! A Pensoshop részére a Simple Pay biztosítja a kártya elfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártya elfogadó rendszere által.
-
Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?
A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet! Fontos, hogy telefonszámodat is megadd, hiszen a futár azon keresztül tud majd kapcsolatba lépni veled a csomag kiszállításakor.
-
A termék ára megváltozott a rendelés és a kiszállítás közt. Melyik árat kell kifizetnem?
Minden terméket a megrendelés pillanatában érvényes áron számlázunk ki.
-
Fizethetek utalvánnyal a futárnak?
A Webáruházban csak a Pensoshop által kiadott kuponkódokkal, a rendelés leadásakor lehet kedvezményt igénybevenni. A termék(ek) átvételekor a futárnak utalvánnyal nem lehet fizetni.
-
Véletlenül rossz modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?
Semmi probléma, kicseréljük! Kérjük, a lehető leghamarabb jelezd nekünk! A kapcsolatok menüpont alatt írhatsz nekünk üzenetet. Termékeinket futárszolgálattal, vagy az általunk üzemeltetett Dorko márkaboltokban személyesen is tudjuk neked cserélni.
-
További kérdéseim lennének, hol kaphatok választ?
Lépj velünk kapcsolatba a "Kapcsolat" menüpont alatt.
-
A termék adatlapon feltüntet raktárkészletek valós darabszámot mutatnak?
A feltüntetett készletek tájékoztató jellegűek!
A készletek folyamatos online és áruházi értékesítése miatt a webshopban látható készletek és a tényleges áruházi készletek eltérhetnek egymástól, így előfordulhat, hogy a webshopban már lefoglalt termék nem áll rendelkezésre (például mert az áruházi értékesítés keretében eladásra került a termék utolsó darabja is). Ilyen esetben a termékre vonatkozó megrendelést nem tudjuk teljesíteni, amelyről rövid időn belül tájékoztatunk, és a meg nem valósult online vásárlás esetlegesen már kifizetett ellenértékét visszatérítjük.